čtvrtek 6. října 2016

ŠPATNÁ ŽENA

Špatná žena


Další večer a já opět sám,
můžu si za to sám, už to nevnímám.
Zamilovat se do špatné osoby,
zase se opakují ty samé chyby.
Ona si mě nevšímá a co i kdyby.

Neměl bych jí ani sílu říci,
že zbožňuji úsměv na její líci.
Natož jak moc jí mám rád,
stejně jsem proklet slovem kamarád.

I když se ode mě naprosto liší,
hned bych jí řekl, jak jí to sluší.
Máme společné pouze vzory,
přesto mi rozšiřuje mé obzory.

A také mě pohřbívá zaživa,
už nechci být ten, kdo jen přežívá.
Rád bych už jednou přestal snít,
svůj život chci naplno žít.

No nic kluku vrať se na Zem zpátky,
ona bude mít někoho z pohádky.
Nebudu srab, nehodlám se vzdát,
bitvy se bojují až dokonce, nemusíš se bát.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře. Děláte mi velkou radost.